10 برند لاکچری جواهرات در جهان

10 برند لاکچری جواهرات در جهان

۱-هری وینستون
Harry Winston
هری وینستون یک برند بسیار بزرگ و موفق در صنعت طلا و جواهر میباشد ،

هری وینستون از سال 1932 میلادی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به بالاترین سطح خود رسیده است زیورآلات هری وینستون نه تنها ظریف و خاص هستند, بلکه آنها با دوام و همچنین ماندگار می باشند.

جواهرات لاکچری

۲-کارتیر

Cartier

دومین برند پرطرفدار جهان کارتیر می باشد. نقطه ی قوت برند کارتیر طراحی زیورآلات آن است که برای تمامی سنین مختلف جذاب است.  ویژگی منحصر به فرد در زیورآلات کارتیه طرح پانچ می باشد که در اکثر محصولات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص است, البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا به سلیقه ای که همیشه تغییر می کند مشتریانش را راضی نگه دارد.

 

۳-ون کلیف آرپلز

Van Cleef Arpels

یک شرکت فرانسوی تولیدکننده جواهرات و ساعت است که در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و  برادرزاده اش آلفرد ون‌کلیف در پاریس تاسیس شده است.

این جواهرساز به خاطر استفاده از جواهر های قیمتی و استفاده از تکنیک های پیشگام در صنعت جواهر شناخته شده است.

ون کلیف آرپلز

 

۴-بوچالتی

Buccellati

بوچالتی نام یکی از شرکت های لوکس ایتالیایی است که به بی عیب و نقص بودن در دنیا شناخته می شود.جواهرات این شرکت به سبک رومی است  که از دور ظاهرا خشن هستند ولی در داخل بسیار نرم هستند، ویکی از معروف ترین دستبند های این شرکت دستبند کناف است.

بوچالتی

۵-تیفانی اند کو

این شرکت که معمولا با نام تیفانی شناخته می شود شرکت لوکس آمریکایی است و در زمینه طراحی ، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت دارد.

شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی تاسیس شد. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالا ها، لوازم و وسایل لوکس مانند: طلا و جواهر، عطر، ساعت و کالاهای چرم می باشد.

شهرت این شرکت، در بازار کالاهای لوکس، بیشتر برای کالاهای بخش الماس  تیفانی می‌باشد و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی تیفانی است، که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور می‌باشند.

تیفانی اند کو

 

۶-گراف

GRAFF

GRAFF DIAMONDSیک برند چند منظوره طلا و جواهرات بریتانیایی در لندن است. این شرکت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد.

این برند بیشتر با الماس های بزرگ شناخته می شود و ادعا می کند که همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان به سنگ های خاص و بزرگ باشد.

GRAFF DIAMONDS

 

۷-پیاژه

Piaget

سوئیس یک برند جواهرات دیگر به نام پیاژه دارد که در تمام دنیا شناخته شده است. این شرکت ابتدا کار خود را از ساخت ساعت آغاز کرد و سپس فعالیتش را گسترش داده و جواهرات را هم راهی بازار کرد. ساعت های بولگاری زیبایی و درخشندگی خاصی دارند که در ساخت آنها از سنگ های قیمتی استفاده می شود. طرح این ساعت ها از هالیوود قدیم و باغ های فانتزی گرفته شده بود. گل رز به عنوان سمبل اصلی طراحی ساعت و جواهرات پیاژه است.

Piaget

۸-بولگاری

Bvlgari

این مارک لوکس ایتالیایی توسط sotirio bulgari در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد.

این شرکت علاوه بر جواهرات در زمینه عطر و محصولات مراقبت از پوست نیز محبوبیت دارد. و همچنین دارای استرحتگاه و هتل های ۵ ستاره نیز هست. از مشتریان خاص این شرکت می توان به الیزابت تیلور و دیگر افراد مشهور اشاره کرد.

Bvlgari

۹-میکیموتو

Mikimoto

این نام تجاری توسط Mikimoto Kokkichi  در سال ۱۸۹۳ تاسیس شده است. این کارآفرین ژاپنی برای ایجاد اولین مروارید کشت شده اعتبار پیدا کرد است.

این شرکت از بهترین مروارید های موجود نظیر مروارید نادر دریای جنوبی، مروارید  صورتی، مرواردید تیتانی و مروارید سفید استفاده می کند.

Mikimoto

۱۰-چوپارد

Chopard

برند لوکس چوپارد در ژنو سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard تاسیس شد و امروزه بیش از ۱۰۰ فروشگاه در سرتاسر جهان دارد.

این فروشگاه از سنگ های قیمتی نادر استفاده می کند و غیر از جواهرات در ساعت های جواهر نیز معروف است.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. 

Chopard

اشتراک گذاری:

نظر بدهید